Take it off your chest...
Read Rules

aku nak sgt ckp ngan kau walaupun sekejap aku nak sgt ws kau mcm org lain aku nak buat kau senyum aku nak sgt kenal ngan kau aku nak tgk kau hari2 aku nak kau tau aku sayang sgt kat kau aku nak confess kat kau yg aku sayang sgt kat kau tapi semua aku boleh mimpi je sebab aku tau kau terlalu perfect bagi aku hari2 aku bayangkan kau kenapa hari2 aku sedih sebab aku tau aku takkan dapat kau aku sedih tinggal lagi bape bulan kau nak tinggalkan aku aku takut tak dapat tgk kau lagi aku just nak kau tau aku sayang sgt kat kau

Your Comment...

Latest comments

  • Uak tak tags gnayas uak uat uak kan?

Show all comments