Take it off your chest...
Read Rules


Confesster iPhone and iPad App is out now! Download it on App Store.


Confesster NEW Android APP is out! Download it on Google Play.


I only call my step-mother my "dads wife", cause she's the reason my parents got divorced. she isn't, and will never me, a "mother" to me in any way

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

i need to find a job, but i want to be able to keep training, what is a job with little hours or that doesnt make u tired too much???? i hate working but i guess theres gonna be no other way :/ no money, my ''friend'' scammed me out of my computer which was my only valuable thing which i was gonna use to sell and pay for more training :/ rn im just so frustrated with that... i just want my money... im not really gonna hangout with this guy anymore after this is over, i just hope i get paid soon enough, i think i gonna miss out on competing, and also might give my family corona viris, cuz without the money i cant rent somewhere and be away from my family... my friend is a narcissist idiot who will suck ur blood dry. i dont want nothing to do with him anymore

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

Attachments create doorways to suffering. Refusal to let go beckons sorrow. Acceptance that things begin and end allows opportunity to let go. Devoid of physical and emotional attachments create peace of mind and body and spirit. Detachment is not to be devoid of emotion, but rather accepting that death is a natural force or love begins and ends and the waves of life are never concrete and solid. But constantly changing and flowing in different directions.

Your Comment...

Latest comments

  • cringe

  • Detachment is to be disconnected from love and the cycles of living/dying/living. Existence, and the ceasing of it, can only truly be embraced by opening oneself up to becoming part of those things. Otherwise you are merely an observer who contributes, and thus ultimately means, nothing.

Show all comments

Rose replied to my comment yesterday!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3 I LOVE HER SO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Your Comment...

Latest comments

  • Big fucking deal.

  • well fuck. here I was actually thinking you were gonna move past this hero worship and make significant progress. How the universe loves proving me wrong.

Show all comments

OMg im so drunk rignt nnow..gshaha

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

i felt like i had friends at my old gym,but now im with my parents im not training there anymore cuz of virus. in the meantime my friend who is kind of a diva if im being honest got butthurt about something the coach said or whatever and like i was depending on ride from him or gym being close to home, this one is the closest and i felt i had friends there, my friend gonna be butthurt about it but like fuck him tbh , what do u guys think? like he's such a narcissist seriously, so what if coach said he hopes u lose to my other friend, dont be a diva just train and dont drag me with u i dont really wanna change gyms im happy rolling there everyday, and training at the gym my friend wanted wasnt even as good the coach over-instructs and interrupts the athletes learning process even tho the class is well structured you dont get anything out of it cuz u cant remember moves if u dont go trough your own process of memorizing the steps, everyone has different method to memorize and narcissists like my coach as well who like to over-instruct dont understand invidividuality they think everyone is like them :p also my friend is too rough he doesnt know how to train even tho hes blue belt already... he needs to chill, if he dont chill im gonna catch him soon :~ im good. im good im good im good im good ill show everyone everyone will see i was good the whole time

Your Comment...

Latest comments

  • made as much sense as an episode of spongebob

Show all comments

Im going to tell my friend how I really feel about him. I don't want to but keeping it to myself is hurting me. To experience detachment of the physical, I have to release what holds me.

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

so me and my friend go on each other's account all the time and I'm not the type of person to read through other's messages but I was confused by something my boyfriend texted her so I checked it and he said "yeah I'm going to have to talk with her about this" and "also all the shit she made me deal with in the past". I'm just worried because I try best to do everything correct for him and I don't know what I did wrong , I just don't know how to ask him about it

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

I had a very quiet day on my phone today ,well my sister Vanessa Adeoye still needs her space she said that she will get back in contact with us when she's ready to talk. Well I got to say that I miss her breathtaking body ,and I hope that she gets back to normal soon I really miss our brother and sister relationship.

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

I don't care who wins the election but fraud is not okay. Whoever wins, wins fair and square! That's how America was built for everyone to have a fighting chase. Now have we always lived up to it? No but dam well try and this is a major step backwards especially within the government! The government should not have as much authority over things as it does and citizens voices are so often overruled by politicians ajendas for there only selfish benefit. Don't be fooled. Educate yourself as much as possible and don't stand idle as corruption happens. America deserves to be fair whether you agree with me or not doesn't matter. Everyone deserves to respectfully express their thoughts and opinions. Step up America we have work to do.

Your Comment...

Latest comments

  • Except every single institute and agency that has investigated has found no evidence of fraud in the results of this election. While I absolutely agree things should be won fairly..... the point is they were. This time. The problem I have is that people are pointing out political problems NOW instead of last election. They existed then too. They've always existed. So why is fraud suddenly such a buzzword when a dem wins?

  • this is great to see that some people still believe this. more people need to think for themselves and not to let petty thoughts influence a whole country. the media is just as much to blame as the politicians because they openly LIE to the general public and manipulate stories to back their agendas as well and people actually believe it. so much so they can't see what's happening right infront of their eyes and it's sad to watch.

Show all comments

Page: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31