Take it off your chest...
Read Rules


Confesster iPhone and iPad App is out now! Download it on App Store.


Confesster NEW Android APP is out! Download it on Google Play.


Every time I see him, I just feel so damn happy. He makes my heart feel like it's glowing. I get this dumbass smile and my face and I forget how to talk. I love him so much. I thought I had finally gotten over him, but my heart still aches for his love...

Your Comment...

Latest comments

  • can't tell you how much I relate to you. but one day, you'll start to *actually* get over him, and you'll begin to winder why you lever loved him so much lol

Show all comments

At 21, I feel weird referring to myself as a "woman". More like "child with boobs" lol

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

The only place I can safely masturbate without anyone knowing what I'm doing is my room. But my room is the only place my cat can be in, so I'd have to do it in front of him... and I just can't make myself do it. It feels wrong. I know I'm not getting off thinking about my cat, but idk, I just feel gross doing it in front of him... Am I the only one with this problem?

Your Comment...

Latest comments

  • Wait till the cat is asleep

  • I also feel weird doing it in front of my cat but I'm a little worried about your cat only living in one room??

Show all comments

I don't take orgasms, but I do often fake laugh at my boyfriend's bad jokes.

Your Comment...

Latest comments

  • Everyone needs someone to laugh at their jokes

  • I do that with my dad's jokes.

Show all comments

any other women like to get high and fuck?

Your Comment...

Latest comments

  • written by a dude that's probably low key gay

  • I like to fuck while sober, feel everything and enjoy it

Show all comments

Becoming dependent on someone's affection and validation is what I try to avoid. I feel that once I begin to embrace that action, I will accept it, and it will become an addiction.

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

First world problems: there's only one store in my country that I know of that sells pocky and it's 300 km away from me

Your Comment...

Latest comments

  • I don't suppose it would be any cheaper to order it online?

  • Pocky's not that worth it anyway, lol

Show all comments

I don't like sleeping with another person in the room, which makes family vacations with shared of hotel rooms (we're on a budget) a bit stressing for me. The thing is that I worry about possibly humping my blanket in my sleep or doing something equally embarrassing. I cum in my sleep now and then when I sleep alone, so I'd rather not have anyone see that.

Your Comment...

Latest comments

  • I fart in my sleep and I used to be terrified of sleepovers. But when you stay up all night while everyone else is asleep, you learn that everyone does dumb stuff. Some people talk, some people snore, some people flail around. My ex full on tried to fuck me in his sleep. It's okay.

Show all comments

im new and i came to confess my dirty secrets and adult desires. idk what im doing

Your Comment...

Latest comments

  • well start confessing already

  • lol lol 😂😂

Show all comments

Today I'm gonna vote for a really shitty far-right party to bring a 90 years old holocaust-denyer into the EU-Parliament. I do not even support their opinion, I just want to cause Chaos and Disorder. #Clownworld🤡

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

Page: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31