Take it off your chest...
Read Rules


Confesster iPhone and iPad App is out now! Download it on App Store.


Confesster NEW Android APP is out! Download it on Google Play.


I hate when people don't keep their word

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

I'm so fucking tired of feeling like every time I speak people either ignore me or talk over me. I just want to be heard for once in my fucking life!!!!😠😠

Your Comment...

Latest comments

  • 100% relatable

  • I can relate to that 100%😑

Show all comments

No one knows this but I have been planning out my suicide in silence lately. I have tried telling people how I feel in the past and always get treated like shit so this time I'm gonna keep it to myself (for the most part) until I have it all planned out.

Your Comment...

Latest comments

  • I have had multiple ways planned for over half my life, never written down, always kept in my head. Ideation is not an issue, action is. if you feel the move from ideation to action is coming go to a hospital ER and say so , they may get you a safe space to come off the edge

  • Hey I've been there and it sucks balls. You feel like you never have enugh energy, never are enugh or even valued by the people you felt you were closest to. It's awful. But here's the thing if you keep asking the universe to give you a sign to not do it, take this as the sign. Don't do it, and deep down somewhere you know that this is just so you don't have to carry on the pain anymore it's and easy fix. Later (after my own attempts) I told people what had happened. And to my surprise they would start saying that if I had done that that they wouldn't have know what to do with themselves, people often don't communicate their deeper worries or feelings. And if your "freinds" are ridiculing you, then that's on them for being assholes. STAY SAFE, CARRY ON in time it does get better, take it from me.

Show all comments

are there any people here that like findom and being used for your money. if so I am a mistress and want to drain your bank account. I want someone to do exactly what I say and serve me

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

I belive Im toxic. I dunno how to start changing..

Your Comment...

Latest comments

  • this is a great first step youre already started. now you need to identify the toxic behaviors as specifically as you can write them down and once youve identified them you can work on changing them one or 2 at a time (because some are going to be connected and those often have to be done together) the fact that this thought has occured to you more than once proves you can't be all bad (if you'd only thought it once you wouldnt have posted) you can become better if you want to it just takes time and effort like anything else

  • read, listen and associate. find personal development books (people skills, attitude, success principles, etc) and read them. find good, quality podcasts about the same topics as the books. and finally find others who are further on the journey than you, people who are successful, who are positive, who enjoy personal growth and hang around them. it's a slow process but SO SO SO worth it

Show all comments

I just ate 5 painkillers and life hates me so much it didn't even work...

Your Comment...

Latest comments

  • you gotta chug a ton of water with that many or youll have crazy kidney damage

  • Your body probably has a tolerance to them if this is something you do often. That or you're seriously injured and need more than painkillers.

Show all comments

i want to make a lot of friends but im already 25 and almost no friends. i have 2 good friends but i feel like i could lose them at any time. not deep friendship... not sure if they like me cuz im so autistic and they probably weirded out that i like this girl fighter person so much :/

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

i should say her name i realize that now. guys sometimes i wonder if im legit crazy because why am i saying her name and spamming this is still a website everyone can read dang i wish i could delete everything here as well... mods can i do that somehow?? someone help i dont want ppl to know i actually feel this stuff omg i regret everything i wrote , its just i write way too personal even for a supposedly anonymous website i shared way too much omg i hope she never frickin reads this or anyone who knows here i swear im not crazy i promise and im getting over this crush and im not crazy and i have skills and im not hideous or creepy and i take baths like twice a day and im actually gonna make it and find a home i promise to myself and im sorry for weirding everyone out im just way too open and overshare and i hope i can stay quiet online for a while and i regret saying her name so many times online in different forums and sharing my identity god i must look so creepy to her im so upset why did i frickin post all these thing omgggg i just wanted to talk to someone and express myself somehow why did i had to frickin do this omg ... guys did i just ruin my fucking life forever omg

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

my friend invited me to start training at his house 2x a week for our upcoming jiu jitsu competition, i'll probably stay afterwards to talk and smoke a few joints before coming home, which is really nice, because ever since i came back home from vacation the rose thing has been worse than ever , most days being alone and not having anyone to talk makes it much worse btw as far as that goes i deleted every single message i ever sent her, and now if she ever opens our conversation for some reason, theres just gonna be here reply there , she wont even know what she was replying to, i wonder how much she will hate it, or be creeped by it. everyday i start to just want to kill myself more and more, if i was a good person rose would have liked me and talked to me more, since she didnt like me it means im a bad person and i cant have hope or dreams anymore, i cant take it anymore i never been this broken, when this all started i just was happy to finally have a hero and role model and to finally have romantic feelings for someone again after years, i didnt know it would turn out like this , and i would fuck it up so badly and ruin every chance to have her like me, im a failure i dont want to be alive anymore like this pls someone help pleasee

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

I really dislike the smell of oranges, the taste of oranges and I dislike the color orange too. blehh

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

Page: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31