Take it off your chest...
Read Rules


Confesster iPhone and iPad App is out now! Download it on App Store.


Confesster NEW Android APP is out! Download it on Google Play.


I'm starting to think my degree is worthless

Your Comment...

Latest comments

  • Why? What's your degree?

Show all comments

I've been making a complete clown out of myself spilling my heart out on Roses DMs like a dumbass, also she never replied again, i wonder if my notifications annoyed her so much that she blocked me, i'd write like, at the worst periods i was writing at least once a day, thinking that she just wouldnt see that i sent a lot also since she added me on ig i see when shes online, so i send her message, i realize now that probably annoyed her a lot also telling u guys about her has been annoying everyone im sorry guys, im actually sorry and i regret everything, but im just in so much pain from this like never before, when i talk about her and my feelings is kinda help me cope and soothes my pain but im still hurting so bad, this is so ridiculous i know but it doesnt stop i wish it would just stop it doesnt tho all i care about is having her acknowledge me and be proud of me

Your Comment...

Latest comments

  • Yeah maybe don't harass people? She didn't block you though or you wouldn't be able to send messages. You need help, man. You're obsessed with her. It's okay to like her and look up to her and even have a crush on her, but you're taking it way too far. You're worshipping her and harassing her and it's not okay.

  • i ve been following your posts. its okey to like her but now im curious to see pics of her on google sho whats her full name aga

Show all comments

I'm 22 and have a man in his 40s trying to tear me down and paint this ugly picture of me on Facebook just because I don't have the same political views as him. hahaha yeah buddy, I'm the reason our province is in jeopardy. glad you give me so much credit and that you care so much about me that you're gonna waste your time getting people to look at me the way you do. I ain't the shit you're spewing so keep it coming. just making you look like an idiot bullying a 22 year old woman.

Your Comment...

Latest comments

  • you deserve that toxic retard because i bet you're just as bad as him. two idiots wasting their life arguing politics online and being nasty to each other. thats all that you will get from it, only toxic losers spend their days talking about politics online. enjoy the fruits of your labour

Show all comments

im a super effeminate guy and i dont know how to live my life normally and be normal

Your Comment...

Latest comments

  • by finding what you want to do and what you want and taking it. nothing wrong with being effeminate

Show all comments

Stupid fucking bitch. I fucking hate spics. Piece of shit ass, rude ass, stupid ass motherfucking bitch. Fuck you. Needed to let that out, real quick. Some people are rude as fuck, for no fucking reasons. Just natural born assholes. And they are usually stupid ass fucking spanish bitches. I don't like them. When you try to be nice, most of the time they can't resist the urge to fucking do something stupid. It will make my skin thicker, though. Stupid motherfuckers always do that, if you can outlast them.

Your Comment...

Latest comments

  • You're the one that's rude

  • go and fuck yourself you dumbass!

Show all comments

Sometimes I hate my own family.

Your Comment...

Latest comments

  • u not fucking alone whose hate them

Show all comments

I enjoy solving math problems. looking up statistics and stuff.... so started looking at covid numbers today for the US. 2.8% of all testing came back positive. 7.8% of those positive results caused death. that's 0.06% of the total population. then I looked at abortion numbers in the US. 18% of all pregnancies are aborted. that means people are panicking over something that is 300 times less deadly than something they have done for years while believing it's they're right.

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

is it bad if i like being used in sex, im a boy

Your Comment...

Latest comments

  • nothing wrong with that. im the same way. it feels great knowing they are using you for their own pleasure

  • Nope it's pretty common. Sometimes I like putting guys where I want them, telling them what to do and punishing them if they do anything else. It's not bad or abnormal at all. Girls are allowed to be toppy and boys are allowed to worship. You do you.

Show all comments

today i was trying to go to the park nearby to smoke a joint then this girl that usually shows up to smoke (shes cute as heck) was like help me get some lemons and i was like omg ... fine.. then we was straight stealing those lemons lmao it was funny but afterwards i felt bad like, idk she just used me i guess :/ didnt even wanna hangout with me afterwards and wasnt that nice to me at all , i am ugly and super awkward tho so i understand, but just like damn, if i was different she would probably be nice to me :/ i need that

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

the cute girl at the square was talking to me and my friend today and i didnt know what to say to her cuz im a awkward and lonely and sad and depression, i just wanted to talk to her more and not be so weird , i could only talk about dumb stuff, i kinda decided that fuck it, next time i see her im gonna talk about whatever i want :p i want to ask her if she likes martial arts, she said she reads books, i want to ask her if she took bong hits, i wish REALLy tho, that i could just ask 'do u have a problem with me being a feminine boi??'' just right away, cuz otherwise its gonna hurt a lot if i start liking her and she doesnt know im basically gay, but with girls, i dont like men at all tho

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

Page: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31