Take it off your chest...
Read Rules


Confesster iPhone and iPad App is out now! Download it on App Store.


Confesster NEW Android APP is out! Download it on Google Play.


one of my girls mates in a catwoman outfit 🤤🤤🤤😍😍

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

I'm ftm and want to be used and humiliated for trying to be a man, I touch myself imagining men smacking me around and forcing themselves on me

Your Comment...

Latest comments

  • did u get a pp done ??

  • That... is not okay. That sounds like some kind of coping mechanism for dealing with the emotional struggle of being trans. That, or you're not really trans at all and the idea of 'trying' to be a man to attract someone to rape you is just some incredibly wild fetish. Either way, you should get some help...

Show all comments

Yeah, fuck that motherfucker. Last one. Lol. Needed to purge my angry feelings.😂

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

Fuck that pompous arrogant motherfucker. Having money don't mean you should be a bitchass nigga. Punk ass cracker ass motherfucker. He was probably a racist. The stupid piece of shit. Punk ass bitch.

Your Comment...

Latest comments

  • oh not you again, you fucking suck.

Show all comments

I hate having to use the bathroom (#2) when the living room is so close to the bathroom. sometimes I get loud gas and if I let it out all at once, I know everyone in the living room will hear it. so I tend to let it out little by little but it's hell cuz then I have to worry about multiple tiny gas noises. I rather just release my waste all at once but then it'll be very loud. sometimes I turn the music on to avoid them hearing though, but it still annoying

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

so I went on a date with a mate's sister last week, the dress she was wearing 🤤🤤🤤damn

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

I love helping people unfortunately I help until I bleed. I am going to have to tell my little sister who I helped raise, that she needs to move out of my house which I moved her into 2 months ago, to get her out of a unsafe environment. Her parenting skills are without boundary and that doesn't fly in my house. She has a severely hyper-active child with no boundaries. I could help with that but my hand has been forced by my landlord. Either they move out or our rent goes up 10 percent plus a new deposit of 2.5 our current rent plus new credit checks and locked in for a year. If not then the cost will be 100 per day in a penalty. Any advice on how to harden your heart when you have to do something that you want to and don't want to at the same time.

Your Comment...

Latest comments

  • think which choice you make will result in a better outcome. the longer you wait this out the harder it will be and more laborious its gonna feel, but the sooner you kick her out the sooner everything will be over. you don't want to be a pushover and you don't want to be the debby downer at the same time but at times like these you gotta be a lil selfish (not only for you, but for everyone's benefits too) and to stand your ground . maybe having the mindset of letting your sister go so she can learn to be independent, and just because you're kicking her doesnt ENTIRELY mean you're kicking her out of your life, you can still help out, but from afar

Show all comments

Not only my husband never listened to me - he's not even reacting. Like, 'what would ya like for dinner?' - '...' Seriously, wtf man?! 'Didn't realize' was his answer when i asked him about it. if he keeps stinging me i swear to god, i'll kill him.

Your Comment...

Latest comments

  • can you just fucking talk to each other, maybe hes angry at you as well and thats why you also said he doesnt want to have sex anymore. maybe hes mad at u. communicate look at what youre saying ur gonna kill him wtf

  • this counts as proof of premeditation

Show all comments

I hate how my husband treats me - idk how long i can take it

Your Comment...

Latest comments

Show all comments

My husband wont fuck me anymore. Zero interest. Ive tried, really. It kills me. I feel my soul dying every night. I love him so much

Your Comment...

Latest comments

  • well I can show you some sweet loving

  • yep I am going through the same thing with my wife... it really is the worst feeling I've ever had.

Show all comments

Page: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31